11.05.2021
Відділ культури та молодіжної політики Боратинської сільської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Будинку культури с. Радомишль (місце знаходження закладу: Луцький район, с. Радомишль, вул. Центральна, 34).
Дата початку приймання документів: 12 травня 2021 року.
Дата початку формування конкурсної комісії: 12 травня 2021 року.
Загальні вимоги до кандидатів: вища освіта або бакалавр, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіння державною мовою та здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.
Особи, які беруть участь в конкурсі, упродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу подають такі документи:
-
заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
-
автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
-
копія документа, що посвідчує особу, копії документів про освіту;
-
два рекомендаційні листи довільної форми;
-
мотиваційний лист довільної форми.
Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів, з 12.05.2021 по 10.06.2021, на поштову адресу: с. Гірка Полонка, вул. Горохівська, 63б, та електронну адресу: boratynculture@gmail.com
На конкурс претендент на посаду директора будинку культури подає програми розвитку закладу культури на один і п’ять років.
Кандидати, які надали документи для участі у конкурсі:
Лобода Софія Вікторівна
Заява на участь у конкурсіПаспортні даніАвтобіографіяДокумент про освітуМотиваційний листРекомендаційні листи