На сайті видання Район.Луцьк повідомляється, що проект безкоштовний. Організували його в рамках підтримки активних громад України. Команда оголошує конкурс і хто в ньому виграє, того й обирають дизайнери.
«Не дивно, що наша громада розпочала створення бренду. Адже сьогодні свої логотипи, бренди мають найпрогресивніші держави та найбільші компанії в світі. Сьогодні потрібно створювати цінність і ми за крок до неї», – розповів на початку Анатолій Левчук – депутат Боратинської ОТГ.
Очільник громади Сергій Яручик зауважив, що їм приємно бачити вже друзів Боратинської ОТГ Олександру і Тараса, які створювали бренд для громади. За його словами, вони за час створення логотипу активізували жителів ОТГ.
«Вони нас почули. І вперше створювали бренд громади, а не однієї місцевості, як зазвичай. Для нас ця подія – історичний момент. Напевно, від сьогодні ми житимемо з новим брендом. Нам потрібно буде його популяризувати. І щоб наше село, наша громада асоціювалася саме з цим брендом. Надіємося, що він буде ще одним маленьким поступом вперед нашої громади», – розповів Сергій Яручик.
Тарас перед презентацією зазначив, що для них було викликом створити лого для громади, для 12-ти сіл, а не для одного, як робили це попередньо.
Під час представлення бренду команда розповіла, що спочатку вони пізнавали місцевість території, побут, шукали особливості кожного населеного пункту та що між ними спільного.
«Ми зрозуміли, що 12 сіл можна розбити на три напрями: Боратинський, Промінський та Баївський. Після вивчення громади можемо зробити висновок, що тут роблять все для людей. Йде постійна робота над просуванням своєї громади. Та й загалом тут живуть ініціативні, сучасні й успішні люди. Це наше особисте враження. Боратинська громада з великими перспективами і можливостями», – поділився дизайнер Тарас.
Учасники Brandville після всього аналізу зрозуміли, що в центрі логотипу має бути людина – обличчя громади. Боратин визначили, грубо кажучи, як столицю в ОТГ, тому й винесли в назву. А підназва – сила об’єднаних громад. Тобто, Боратин – це сила об’єднаних громад.
За словами Тараса, в бренді вирішили використати три кольори, тому що є три напрями.
«Кожен із них має свій потенціал до розвитку. Тому ми вирішили зелений колір трав, рослин присвоїти Промінському напрямку. Тобто, ця вітка громади може розвиватися туристично. Баївському – блакитний, оскільки місцевість багата джерелами та іншими водоймами. І оранжевий колір дії та ентузіазму – Боратинському напряму, тому що він адміністративний центр громади. Своєрідний двигун», – пояснив дизайнер Тарас.
Окрім того, дизайнери хотіли показати динаміку й прогрес в логотипі, тому зобразили їх у вигляді трьох різнокольорових стрілочок, бо існує три вітки громади. Трішки їх видозмінили і отримали трьох людей, які виходять з однієї точки. Ці люди стоять разом і об’єднуються, розвиваються. Потім дизайнери побачили, що цей логотип нагадує корону – крутизну громади.
«Цей знак простий. Як то кажуть, якщо дитина може його швидко намалювати, значить логотип вдався. На основі нього можна робити різні орнаменти, які можна застосовувати будь-де», – розповів Тарас.
Навігація, тобто вказівники вулиць і будинків, теж будуть в одному дизайні, але в кожній вітці під своїм кольором.
«Тобто, якщо ви поїхали в село і бачите там зелену табличку, значить ви в Промінському напрямку», – додав дизайнер Тарас.
Опісля жителі громади висловили свої враження від бренду, подивилися зразки продукції з логотипом ОТГ: етикетки, чашки, магнітики, футболки, значки та блокноти. З презентації кожен присутній пішов додому з якимось уже брендовим сувеніром.
«Вірю, що бренд житиме і приноситиме все нові і нові перемоги. Адже це можливість розповідати про себе і заявляти, що ми на крок попереду», – підсумував депутат та ідейник Анатолій Левчук.