Боратинський ЦНАП: якісні адмінпослуги та клієнтоорієнтованість

Як підвищити якість надання адмінпослуг? Як поводити себе працівнику ЦНАП у неочікуваних ситуаціях? Як правильно звертатися до клієнта? Що робити, коли клієнт перериває бесіду? Над цим розмірковували у Боратинській громаді. Для працівників сільської ради організували навчання «Ділова етика та взаємодія в відвідувачами ЦНАП». Тренінг по четвертому модулю відбувся у рамках проекту «Покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою». Основна мета заходу – вдосконалення практичних навичок щодо виконання основних вимог до впровадження адміністративних послуг та взаємодії з громадянами.

Учасники тренінгу опановували ази ділової етики та технології ефективної комунікації, вивчали техніки активного слухання і безконфліктного спілкування, знайомилися із секретами побудови запитань та боротьби з бар’єрами, які заважають у спілкуванні з клієнтами. Особливу увагу під час заходу приділили гендерному підходу у контексті надання адміністративних послуг.

Працівники боратинського ЦНАП діляться позитивними емоціями та враженнями від тренінгу та наголошують на його доцільності: «Такі заходи дуже важливі, адже якість надання адмінпослуг залежить, у першу чергу, від професійності адміністраторів ЦНАП та їхнього рівня культури ділового спілкування. Під час тренінгу ми опанували кілька нових психологічних технік, які допомагають налагодити ефективну комунікацію із клієнтами, а це у нашій роботі найважливіше».

Поділитися:

Боратинська громада працює над вдосконаленням доступності медичних послуг для дітей
21.02.2025 18:11
21 лютого у Боратинській громаді відбулась робоча зустріч з питань покращення надання медичної допомоги, а саме – доступності медичних послуг для найменших жителів громади. Голова…
Вакансії: начальник та листоноша відділення поштового зв’язку
21.02.2025 14:46
Укрпошта запрошує на роботу начальника та листоношу відділення поштового зв’язку в село Боратин. Для листоноші розмір заробітної плати становить 9 000 гривень. Завдання та обов’язки: …
В Дії доступні дві нові послуги для ветеранів та родин загиблих Захисників чи Захисниць
21.02.2025 11:15
Мінветеранів спільно з Мінцифрою запускає дві нові послуги – тепер отримати статус особи з інвалідністю внаслідок війни (ОІВВ) або члена сім’ї загиблого Захисника чи Захисниці (ЧСЗ) можна онлайн у…