Бренд – запорука сталого розвитку громади

25.11.2018
00:00

Брендинг території

Що таке локальний бренд? Чому важливо займатись брендингом території? Відповіді на ці та інші питання під час навчальної поїздки до Прикарпаття дізнавалася спеціаліст з проектної діяльності та промоції Боратинської сільської ради Ольга Цуз.

У навчальній поїздці «Брендинг територій як складова сталого розвитку», організованої Івано-Франківським Центром розвитку місцевого самоврядування за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» взяли участь представники ОТГ Волинської, Рівненської та Чернівецької областей.

У рамках заходу учасники познайомилися з найбільш популярними та відомими брендами Прикарпаття. Секрет їх успіху доволі простий і полягає в наступному. Ключовими елементами у створенні успішного та впізнаваного бренду території є грамотний маркетинг, активне використання медіа, соціальних мереж та розповсюдження сувенірної продукції.

Поділитися:

До уваги жителів громади!
15.09.2025 08:26
У зв’язку з проведенням навчальних заходів, закликаємо вас: зберігати спокій; бути уважними та обачними; суворо дотримуватись правил особистої безпеки; не наближатися до незнайомих об…
Спортсмени Боратинської громади – серед кращих на молодіжному фестивалі у Луцьку
12.09.2025 15:10
10 вересня у місті Луцьку відбулися змагання в межах фізкультурно-оздоровчого фестивалю серед молоді «Здорова молодь – здорова нація». Мета заходу полягала в популяризації спорту та здорового способу…
У Рованцівському ліцеї відзначили День здоров’я в рамках Олімпійського тижня (ФОТО)
12.09.2025 12:30
Щороку у вересні з ініціативи Національного олімпійського комітету України проходить Олімпійський тиждень, спрямований на популяризацію спорту, здорового способу життя та розвиток олімпійського руху…