Бренд – запорука сталого розвитку громади

25.11.2018
00:00

Брендинг території

Що таке локальний бренд? Чому важливо займатись брендингом території? Відповіді на ці та інші питання під час навчальної поїздки до Прикарпаття дізнавалася спеціаліст з проектної діяльності та промоції Боратинської сільської ради Ольга Цуз.

У навчальній поїздці «Брендинг територій як складова сталого розвитку», організованої Івано-Франківським Центром розвитку місцевого самоврядування за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» взяли участь представники ОТГ Волинської, Рівненської та Чернівецької областей.

У рамках заходу учасники познайомилися з найбільш популярними та відомими брендами Прикарпаття. Секрет їх успіху доволі простий і полягає в наступному. Ключовими елементами у створенні успішного та впізнаваного бренду території є грамотний маркетинг, активне використання медіа, соціальних мереж та розповсюдження сувенірної продукції.

Поділитися:

Працівники Боратинської сільської ради долучилися до Першого форуму старост Волині
11.06.2025 16:56
Вчора, 10 червня, на території Олицького замку Радзивіллів відбувся Перший форум старост Волині – масштабний захід, що зібрав понад 200 представників органів влади, серед яких народні депутати…
Як оформити спадщину, якщо ви за кордоном
11.06.2025 16:26
Якщо ви втратили близьку людину і перебуваєте за кордоном, процес оформлення спадщини матиме свої особливості. Які саме — розповідають юристи системи надання БПД. Загальні правила не змінюються —…
Головне управління ДПС у Волинській області нагадує про важливість своєчасної сплати податків
11.06.2025 12:26
Сума залучених громадами Волині податкових надходжень за підсумками січня-травня 2025 року перевищує 4,2 мільярда гривень платежів, які адмініструє Головне управління ДПС у Волинській області. …