Бренд – запорука сталого розвитку громади

Брендинг території

Що таке локальний бренд? Чому важливо займатись брендингом території? Відповіді на ці та інші питання під час навчальної поїздки до Прикарпаття дізнавалася спеціаліст з проектної діяльності та промоції Боратинської сільської ради Ольга Цуз.

У навчальній поїздці «Брендинг територій як складова сталого розвитку», організованої Івано-Франківським Центром розвитку місцевого самоврядування за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» взяли участь представники ОТГ Волинської, Рівненської та Чернівецької областей.

У рамках заходу учасники познайомилися з найбільш популярними та відомими брендами Прикарпаття. Секрет їх успіху доволі простий і полягає в наступному. Ключовими елементами у створенні успішного та впізнаваного бренду території є грамотний маркетинг, активне використання медіа, соціальних мереж та розповсюдження сувенірної продукції.

Поділитися:
Що таке гроші? Відповідають діти Боратинської громади (ВІДЕО)
30.06.2024 19:02
Основи фінансової грамотності варто закладати з дитинства. Саме в юному віці маленький громадянин вперше стикається з дрібними фінансовими операціями: вперше купивши додому хліб чи морозиво для себе,…
«Грошоверть у Боратинській громаді»: як жителі громади наповнюють місцевий бюджет? (ВІДЕО)
29.06.2024 11:17
Що ж, продовжимо тему бюджетної грамотності. Останнім часом ми часто про неї згадуємо, ба більше, вчора у Боратині відбувся День бюджетної відкритості під промовистою назвою «MONEY-фест», де разом…
З Днем Конституції України!
28.06.2024 09:51
Сьогодні ми вшановуємо основний закон України, що визначає права та свободи кожного громадянина, забезпечує принципи справедливості та демократії. Закон, який ознаменовує наш суверенітет та…