Для вчителів Боратинської громади організували менторську програму (ФОТО)

У Боратинській громаді розпочалася реалізація проєкту «Менторська підтримка для сільських вчителів», який впроваджується за підтримки Європейського Союзу в рамках Стипендіальної програми для лідерів громадянського суспільства країн Східного партнерства («Eastern Partnership Civil Society Fellowship»). Мета проєкту ˗ дослідження створених умов для професійного розвитку вчителів та напрацювання рекомендацій щодо розширення можливостей для професійного і особистісного зростання педагогів.

У рамках менторської програми організували навчання для керівників методоб’єднань та заступників директорів. Серія тренінгів відбулася 4-6 серпня на базі Боратинського ліцею. Своїм досвідом з педагогами ділилася Анна Уварова ˗ тренерка, менторка, психологиня та фасилітаторка. Впродовж трьох днів вчителі навчалися лідерству, принципам командної роботи, знайомилися з організацією менторської програми та формували власні цілі, яких мають досягнути до закінчення проєкту.

Учасники тренінгів розповідають, що таке навчання зараз дуже актуальне:

«Сьогодні основне завдання закладу освіти – виховати компетентну особистість, яка може знайти своє місце у світі, здатна аналізувати, творити, вирішувати різні життєві проблеми. Щоб досягти цього необхідна злагоджена діяльність усієї команди ˗ колективу закладу освіти, батьків і учнів. Навчання допомогло здійснити аналіз поточного стану організації роботи у нашому ліцеї, окреслити шляхи вдосконалення комунікації, співпраці та взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу», ˗ ділиться враженнями учасниця проєкту пані Оксана.

«Було дуже насичено, пізнавально та корисно. Однозначно спробую використати здобуті знання на практиці – у роботі з колегами та під час проведення навчальних занять», – розповідає учасниця менторської програми пані Альона.

Зауважимо, що серія тренінгів – це лише перший етап реалізації проєкту, серед запланованих активностей – дослідження створених умов для професійного розвитку вчителів, аналіз стану реалізації НУШ у пілотних школах, обмін досвідом з іноземними колегами, розроблення рекомендацій щодо професійного розвитку та самоосвітньої роботи вчителів громади.

Поділитися:
Юнаки з Гіркополонківського ліцею здобули друге місце у ІІІ етапі змагань «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги» з футзалу
19.04.2024 14:11
Команда Гіркополонківського ліцею «NESTOR&CO» виборола 2 місце у ІІІ (районний) етапі всеукраїнських змагань «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги» з футзалу серед юнаків закладів загальної…
Що відноситься до твердих побутових відходів?
19.04.2024 12:51
Тверді побутові відходи (ТПВ) — це відходи, які утворюються в процесі життєдіяльності людини і накопичуються у житлових будинках, громадських, навчальних, лікувальних, торговельних та інших закладах…
Учні ліцею села Радомишль навчались навичкам лідерства
19.04.2024 12:31
Днями на базі Радомишльського ліцею команда Волинського обласного молодіжного центру провела тренінг «Школа лідера». Метою заходу було формування досвіду, активної поведінки школярів, залучення їх до…