У Боратинській громаді розпочалася реалізація проєкту «Менторська підтримка для сільських вчителів», який впроваджується за підтримки Європейського Союзу в рамках Стипендіальної програми для лідерів громадянського суспільства країн Східного партнерства («Eastern Partnership Civil Society Fellowship»). Мета проєкту ˗ дослідження створених умов для професійного розвитку вчителів та напрацювання рекомендацій щодо розширення можливостей для професійного і особистісного зростання педагогів.
У рамках менторської програми організували навчання для керівників методоб’єднань та заступників директорів. Серія тренінгів відбулася 4-6 серпня на базі Боратинського ліцею. Своїм досвідом з педагогами ділилася Анна Уварова ˗ тренерка, менторка, психологиня та фасилітаторка. Впродовж трьох днів вчителі навчалися лідерству, принципам командної роботи, знайомилися з організацією менторської програми та формували власні цілі, яких мають досягнути до закінчення проєкту.
Учасники тренінгів розповідають, що таке навчання зараз дуже актуальне:
«Сьогодні основне завдання закладу освіти – виховати компетентну особистість, яка може знайти своє місце у світі, здатна аналізувати, творити, вирішувати різні життєві проблеми. Щоб досягти цього необхідна злагоджена діяльність усієї команди ˗ колективу закладу освіти, батьків і учнів. Навчання допомогло здійснити аналіз поточного стану організації роботи у нашому ліцеї, окреслити шляхи вдосконалення комунікації, співпраці та взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу», ˗ ділиться враженнями учасниця проєкту пані Оксана.
«Було дуже насичено, пізнавально та корисно. Однозначно спробую використати здобуті знання на практиці – у роботі з колегами та під час проведення навчальних занять», – розповідає учасниця менторської програми пані Альона.
Зауважимо, що серія тренінгів – це лише перший етап реалізації проєкту, серед запланованих активностей – дослідження створених умов для професійного розвитку вчителів, аналіз стану реалізації НУШ у пілотних школах, обмін досвідом з іноземними колегами, розроблення рекомендацій щодо професійного розвитку та самоосвітньої роботи вчителів громади.