Як сільський магазин або відділення «Укрпошти» можуть допомогти популяризувати сервіси громади? Чому важливо не лише інформувати людей, а й збирати зворотній зв’язок? Чи можуть меми та комікси бути новими елементами комунікації між управлінцями та населенням?
Усі ці ідеї та теми пропрацьовували представники Боратинської громади під час «Тренінгів з муніципальних комунікацій та роботи з населенням у територіальних громадах», які відбулися за підтримки проєкту USAID «ГОВЕРЛА». Представники різних структурних підрозділів сільської ради знайомилися з інструментами дієвої комунікації, вчилися формувати комунікаційні завдання та складати контент-плани, говорили про комунікацію в умовах кризи.
«Ми чітко розуміємо, що комунікація ˗ це двосторонній процес. Крім інформування, влада повинна спілкуватися з жителями, вивчати громадську думку, цікавитися настроями у громаді і реагувати на проблеми жителів, ˗ розповідають учасники тренінгів. ˗ Одним з містків між владою та жителями у нашій громаді є веб-ресурси, тому питання створення якісного і цікавого контенту є надзвичайно важливим. Впевнені, що отримані знання допоможуть нам комунікувати ще краще і як результат сформувати чесні і відкриті відносини з жителями».