Однак, історії та дописи – далеко не найпростіше в журналістиці, хоча про них зазвичай і говорять як про ази. Сучасний читач доволі вибагливий та лінивий, тому втримати його на сторінці вашого тексту – завдання не з простих.
Отож, як зробити текст цікавим та популярним, написати легко про складне? Пропонуємо декілька порад, які допоможуть привернути увагу читачів, зробити ваш текст цікавим та легким для сприйняття:
1. Бути турботливим та думати про читача. Потрібно завжди думати про своїх читачів та розуміти їх. Пам’ятайте, що читач нічого не знає про історію, чогось не розуміє. Йому потрібно це пояснити. Важливо писати максимально доступно і просто.
2. Бути корисним для читача. Навчіться думати, як ваш читач, сформуйте список тем, які його зацікавлять. Ваша історія має допомогти читачу досягти своєї цілі, вирішити проблему.
3. Визначити героя вашої історії. Героєм може бути не лише людина. Це може бути ідея, організація, цінність чи переконання.
4. Використовувати деталі та емоції. При написанні історії слід пам’ятати про основний меседж, який ми доносимо через матеріал. Це та думка або емоції, які мають залишитись у голові людини після прочитання.
5. Візуалізувати текст. Будь-яка історія завжди працює комплексно з візуальною складовою. Вдала ілюстрація або фото до тексту – половина успіху вашої публікації.
Всі ці поради та правила не пусті балачки. Ми стараємося, аби вам, нашим читачам, завжди було цікаво. Вміння та навички написання історій під час семінару «Метод STORYTELLING: історії успіху громади як частина комунікаційного плану та стратегічного розвитку» вдосконалювала спеціаліст з проектної діяльності та промоції Ольга Цуз.