Вакансія: головний спеціаліст ЦНАП

Відповідно до Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VІІІ «Про правовий режим воєнного стану» із змінами, внесеними згідно Закону України від 12 травня 2022 року № 2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», Боратинська сільська ради оголошує про наявність вакантної посади головного спеціаліста відділу «Центр надання адміністративних послуг» Боратинської сільської ради в Промінському старостинському окрузі – 1(одна) штатна одиниця.

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

Назва та категорія посади

Головний спеціаліст відділу «Центр надання адміністративних послуг» Боратинської сільської ради. Посаду віднесено до сьомої категорії посад в органах місцевого самоврядування.

Посадові обов'язки

  • Консультування суб’єктів звернень, надання вичерпної інформацію щодо вимог та порядку одержання адміністративних послуг.
  • Прийом документів, необхідних для одержання адміністративної послуги, їх реєстрацію, формування вхідного пакету та його передачу відповідним суб’єктам надання послуги.
  • Видача результатів адміністративної послуги.
  • Забезпечення взаємодії з суб’єктами надання послуги при здійсненні адміністративної процедури.
  • Контроль за дотриманням суб’єктами надання послуги строків розгляду звернень та видачі результату адміністративної послуги.
  • Забезпечення інформування суб’єкта звернення про результати розгляду їх звернень та результат послуги.
  • Реєстрація, внесення інформації в електронну базу даних про суб’єкта звернення та формування адміністративної справи.
  • Обробка, збір, реєстрація накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання та поширення персональних даних відповідно до законодавства про захист персональних даних.
  • Отримання письмової згоди від фізичних осіб на обробку персональних даних, роз’яснення порядку та підстави для обробки персональних даних, повідомляти про їх права та мету обробки персональних даних.
  • Забезпечення захисту персональних даних фізичних осіб, внесених до автоматизованих систем і картотек персональних даних, від несанкціонованого доступу.
  • Зняття документів з контролю на основі надання адміністративної послуги.
  • Моніторинг надання адміністративних послуг, підготовка статистичних звітів та аналітичної інформації начальнику відділу ЦНАП.
  • Надання консультації в телефонному режимі та через Інтернет.
  • Інформувати начальника відділу ЦНАП, про порушення вимог законодавства з питань функціонування відділу «Центр надання адміністративних послуг».
  • Підготовка пропозицій начальнику відділу ЦНАП щодо удосконалення процедури надання адміністративних послуг.
  • Формування та ведення автоматизованої програми надання послуг.
  • Складання протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законодавством.
  • Розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.
  • Проведення опитування та анкетування мешканців.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 5200,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про призначення на посаду

Сільський голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами на зайняття посади головного спеціаліста відділу «Центр надання адміністративних послуг» Боратинської сільської ради та приймає відповідне розпорядження про призначення на посаду.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду головного спеціаліста відділу «Центр надання адміністративних послуг» Боратинської сільської ради, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникає обов’язковість оголошення та проведення конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку.

Кваліфікаційні вимоги

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою. Без вимог стажу роботи.

Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді

  • Заява.
  • Заповнена особова картка (П-2 ДС) з відповідними додатками.
  • Документ, що підтверджує наявність громадянства України.
  • Документ про освіту.
  • Трудова книжка.
  • Резюме довільної форми.
  • Дві фотокартки розміром 3 х 4 см.
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).

Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 14 календарних днів з дня публікації оголошення, з 04 по 17 березня 2024 року включно за адресою: вул. Центральна, 15, с. Боратин, до 17.00 год 17 березня 2024 року.

Вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

Необхідні особистісні якості

Комунікабельність, повага до інших, стресостійкість,

Необхідні ділові якості

Комунікація та взаємодія, ефективність координації з іншими, орієнтація на професійний розвиток, самоорганізація та самостійність в роботі, відповідальність, доброчесність

Уміння працювати з комп’ютером

Основні принципи роботи на комп’ютері та досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Internet.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги:

Знання законодавства

Документи, які регламентують діяльність головного спеціаліста відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Боратинської сільської ради:

Зовнішні документи: Конституція України; закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про адміністративну процедуру» та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти.

Внутрішні документи: Розпорядження сільського голови; Рішення сесії та виконавчого комітету сільської ради; Положення відділу «Центр надання адміністративних послуг»; посадова інструкція головного спеціаліста відділу «Центр надання адміністративних послуг».

Повинен знати: Основи права та психології; інструкцію з діловодства; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.

Місце, дата та час початку проведення співбесіди

с. Боратин, вул. Центральна, 15 Луцького району Волинської області , кабінет сільського голови, 18 березня 2024 року, початок о 10.00 год.

Прізвище, ім'я та по батькові, телефон особи, яка надає додаткову інформацію з питань вакантної посади

Пігула Алла Борисівна, начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг» Боратинської сільської ради.

067 312 77 47

Поділитися:

Знижки чи пастка? Як уникнути шахраїв під час Чорної пʼятниці
27.11.2024 15:03
Чорна п’ятниця — час не тільки великих розпродажів, але й високої активності шахраїв. Вони користуються попитом на вигідні пропозиції, розраховуючи на те, що люди можуть не перевіряти надійність…
У Боратинській громаді юні футзалісти змагалися за першість
26.11.2024 19:39
У Боратинській громаді стартував другий етап «Всеукраїнські шкільні ліги пліч-о-пліч» під гаслом «Разом переможемо». Зареєструвалися на участь в ІІ (територіальному) етапі змагань серед учнів у 2024…
Спільні зусилля для важливої справи: у Мстишинській гімназії організували благодійну ярмарку на підтримку ЗСУ!
25.11.2024 19:10
Уже вкотре Мстишинська гімназія долучається до збору допомоги нашим захисникам. 22 жовтня учні 6 класу та їх батьки провели благодійний ярмарок «Яблучні смаколики на допомогу ЗСУ». Соковиті…