У енергетичному полі вчителя перебувають багато й дітей, і дорослих, тому від його наповненості залежить співпраця всіх учасників освітнього процесу. Роботу педагога супроводжує постійний стрес, тож уміння керувати своїми емоціями та ресурсністю – надважливе.
Усі ми останній рік перебуваємо у стані постійної втоми та тривожності. Ми здатні прибрати тимчасові симптоми, проте висока вірогідність швидкого їхнього повернення. Тож працювати потрібно з причиною наших страхів та побоювань. Зустріч з кваліфікованим психологом, Мариною Іслам, була для вчителів Гіркополонківського ліцею цікавою, позитивною та результативною. Замість вербальної мови учасники зустрічі «Резильєнтність: як знайти сили в умовах війни» мали можливість абстрагуватися від робочих питань, отримати задоволення від спілкуванння та спробувати різноманітні вправи, як от арттерапія. Деякі з методик можна виконувати самостійно та навіть використовувати для занять із дітьми. Варто лиш пам’ятати, що робота над відновленням ресурсу має бути систематичною.