Близько семи років в українській освіті намагаються організувати інклюзивне навчання дітей у звичайних школах. Інклюзивна освіта передбачає навчання дітей з особливими освітніми потребами у звичайному класі з іншими дітьми, проте за індивідуально адаптованою програмою. На уроках дитину має супроводжувати асистент — фахівець, який не тільки допомагає опановувати шкільні предмети, а й підтримує школяра у побуті — на перерві, у їдальні тощо.
Особливого значення в організації інклюзивного навчання набуває робота педагогів та психологів. Для того, щоб обговорити та напрацювати сучасні ігрові методики корекційної роботи з дітьми в умовах інклюзивної освіти серед соціально-психологічних служб закладів освіти Боратинської громади відбувся семінар-практикум. Захід відбувся на базі ресурсного простору Боратинської школи.
Під час зустрічі фахівці обговорювали питання формування пізнавальної активності дітей через розвиток мотиваційного, емоційного та оперативного компоненту інтелектуальної діяльності. Захід не обмежився лише теоретичним блоком – під час семінару педагоги апробували ігрове обладнання для розвитку і корекції тактильного сприйняття, комунікативних навичок, зорової і тактильної пам’яті, логіки, уваги. Зокрема, представники соціально-психологічних служб вчилися працювати із ігровою панеллю Сенсино, ділилися власним досвідом проведення корекційних занять з використанням ігрового обладнання.
територіальна громада Луцького району Волинської області офіційний сайт