Коли учень або педагог приходить до психолога перше, що їм пропонують обговорити ситуацію та розповісти про свої відчуття. Однак не кожен готовий відверто розмовляти з малознайомою людиною. Тоді замість вербальної мови використовують мову мистецтва, пропонуючи вдатися до методу арт-терапії - лікування творчістю. Результат такої діяльності є дуже показовим як для фахівця, так і для самої людини. До різновидів арт-терапії відносять малювання, ліплення з глини та інших матеріалів, малювання на піску, шиття та вишивання, спів, танці, фото- та відеозйомку.
26 жовтня на базі Гіркополонківського ліцею відбувся практичний семінар для соціальних педагогів та практичних психологів Боратинської громади «Арт-терапія в роботі психологічної служби закладу освіти: теорія і практика». У рамках зустрічі освітяни обговорювали найбільш дієві техніки арт-терапевтичного впливу, ділилися власним досвідом використання запропонованих методик у діагностичній та корекційній роботі, а також власноруч випробували один із методів арт-терапії – миловаріння.
«Арт-терапія – надзвичайно дієвий метод роботи з дітьми і дорослими. Її метою є не навчити дитину малювати чи ліпити, а допомогти впоратися з проблемами, почати виражати власні почуття. На основі виробів, що створює людина, ми можемо краще зрозуміти її переживання, природу її емоційного стану, - пояснюють учасники семінару. – Хочемо якомога активніше впроваджувати цей інструмент у роботу шкільних психологічних служб, тому сьогодні зібралися, щоб обмінятися досвідом та отримати нові знання».