Нагадуємо мешканцям Боратинської громади, що у центральному офісі ЦНАПу Боратинської сільської ради проводить прийом громадян спеціаліст Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області.
Перелік послуг, щодо яких можна отримати консультацію та подати документи:
- Видача довідок:
- про розмір пенсії;
- про перебування (не перебування) на обліку.
- Надання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про заробітну плату за формою ОК-5, ОК-7.
- Прийом заяви на виготовлення пенсійного посвідчення та його видача.
- Прийом заяви про надання допомоги у витребуванні документів, для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсії.
- Прийом заяв та документів щодо:
- переведення пенсії за новим місцем проживання (реєстрації);
- виплата пенсії за довіреністю;
- зміна способу виплати пенсії;
- поновлення виплати пенсії;
- встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною;
- виплата недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера;
- реєстрація на веб-порталі Пенсійного фонду України;
- автоматичного призначення пенсії;
- анкети застрахованої особи.
Спеціаліст ПФУ здійснює прийом громадян кожної першої середи місяця з 09:00 до 16:00 у приміщенні ЦНАП.
Телефон для довідок: 067 312 77 47.
Економія часу та покращення якості надання адміністративних послуг – основні пріоритети взаємодії Центру надання адміністративних послуг Боратинської сільської ради та Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області.