Боратинський ЦНАП: якісні адмінпослуги та клієнтоорієнтованість

Як підвищити якість надання адмінпослуг? Як поводити себе працівнику ЦНАП у неочікуваних ситуаціях? Як правильно звертатися до клієнта? Що робити, коли клієнт перериває бесіду? Над цим розмірковували у Боратинській громаді. Для працівників сільської ради організували навчання «Ділова етика та взаємодія в відвідувачами ЦНАП». Тренінг по четвертому модулю відбувся у рамках проекту «Покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою». Основна мета заходу – вдосконалення практичних навичок щодо виконання основних вимог до впровадження адміністративних послуг та взаємодії з громадянами.

Учасники тренінгу опановували ази ділової етики та технології ефективної комунікації, вивчали техніки активного слухання і безконфліктного спілкування, знайомилися із секретами побудови запитань та боротьби з бар’єрами, які заважають у спілкуванні з клієнтами. Особливу увагу під час заходу приділили гендерному підходу у контексті надання адміністративних послуг.

Працівники боратинського ЦНАП діляться позитивними емоціями та враженнями від тренінгу та наголошують на його доцільності: «Такі заходи дуже важливі, адже якість надання адмінпослуг залежить, у першу чергу, від професійності адміністраторів ЦНАП та їхнього рівня культури ділового спілкування. Під час тренінгу ми опанували кілька нових психологічних технік, які допомагають налагодити ефективну комунікацію із клієнтами, а це у нашій роботі найважливіше».

Поділитися:

Історія 18. «Пам’ятаємо! Перемагаємо! Спогади — 80 років потому»
08.05.2025 19:23
Спогади про Рубаху Андрія Антоновича (1914 – 2015 рр.), ветерана Другої світової війни, жителя села Баківці У травні 1941 року Андрія Антоновича разом із іншими баківчанами забрали…
Історія 17. «Пам’ятаємо! Перемагаємо! Спогади — 80 років потому»
08.05.2025 17:56
Спогади мешканців села Радомишль.
Історія 16. «Пам’ятаємо! Перемагаємо! Спогади — 80 років потому»
08.05.2025 17:48
Спогади 92-річного Денисюка Петра Патракійовича, жителя Гіркої Полонки. Підготувала директор БК села Гірка Полонка Олена Пась