Кабмін за ініціативою Міністерства економічного розвитку і торгівлі України скасував обов’язкове ведення книги відгуків і пропозицій на виробництвах, у торгівлі та закладах громадського харчування. В уряді очікують, що це дозволить бізнесу щороку заощаджувати до 125 мільйонів.
Нагадаємо, що книгу скарг і пропозицій запровадили за радянських часів для захисту прав споживачів. Однак тепер ця форма захисту прав споживачів є неефективною і не вирішує їхніх проблем. Ще одним з недоліків Книги відгуків називають те, що люди повинні вказувати персональні дані у своїх записах до книги. Оскільки доступ до цієї книги має кожен, персональні дані можуть бути використані шахраями.
Тепер книги скарг замінять більш сучасними методами комунікації. Наприклад, кол-центрами і різними засоби зворотного електронного зв’язку. Також залишається можливість подачі письмових звернень, які мають те саме значення з погляду закону, що й запис у книзі скарг.