Бренд – запорука сталого розвитку громади

25.11.2018
00:00

Брендинг території

Що таке локальний бренд? Чому важливо займатись брендингом території? Відповіді на ці та інші питання під час навчальної поїздки до Прикарпаття дізнавалася спеціаліст з проектної діяльності та промоції Боратинської сільської ради Ольга Цуз.

У навчальній поїздці «Брендинг територій як складова сталого розвитку», організованої Івано-Франківським Центром розвитку місцевого самоврядування за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» взяли участь представники ОТГ Волинської, Рівненської та Чернівецької областей.

У рамках заходу учасники познайомилися з найбільш популярними та відомими брендами Прикарпаття. Секрет їх успіху доволі простий і полягає в наступному. Ключовими елементами у створенні успішного та впізнаваного бренду території є грамотний маркетинг, активне використання медіа, соціальних мереж та розповсюдження сувенірної продукції.

Поділитися:

Подання заяв до міжнародного Реєстру збитків: що варто знати
15.09.2025 09:49
Реєстр збитків продовжує приймати заяви про відшкодування збитків, втрат чи шкоди, завданих з 24 лютого 2022 року на території України внаслідок міжнародно-протиправних дій Російської Федерації. …
Графік роботи Центру життєстійкості на цей тиждень
15.09.2025 08:45
Центр життєстійкості Боратинської громади продовжує ефективну роботу, розвиваючи простір підтримки та розвитку для жителів громади. Запрошуємо дітей і дорослих долучитися до серії групових заходів,…
До уваги жителів громади!
15.09.2025 08:26
У зв’язку з проведенням навчальних заходів, закликаємо вас: зберігати спокій; бути уважними та обачними; суворо дотримуватись правил особистої безпеки; не наближатися до незнайомих об…