Бренд – запорука сталого розвитку громади

Брендинг території

Що таке локальний бренд? Чому важливо займатись брендингом території? Відповіді на ці та інші питання під час навчальної поїздки до Прикарпаття дізнавалася спеціаліст з проектної діяльності та промоції Боратинської сільської ради Ольга Цуз.

У навчальній поїздці «Брендинг територій як складова сталого розвитку», організованої Івано-Франківським Центром розвитку місцевого самоврядування за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» взяли участь представники ОТГ Волинської, Рівненської та Чернівецької областей.

У рамках заходу учасники познайомилися з найбільш популярними та відомими брендами Прикарпаття. Секрет їх успіху доволі простий і полягає в наступному. Ключовими елементами у створенні успішного та впізнаваного бренду території є грамотний маркетинг, активне використання медіа, соціальних мереж та розповсюдження сувенірної продукції.

Поділитися:

Те, що залишилося незмінним: десята історія з циклу «Старі фотографії»
22.11.2024 18:14
За 62 роки в селі Ратнів змінилися вулиці, будинки, інфраструктура, але дружба двох сусідок, Мартинюк Любові Сергіївни (1935 р.н.) та Оксенюк Ганни Федорівни (1942 р.н.), залишилася незмінною. …
У Боратині відбулась зустріч вчителів образотворчого мистецтва та технологій шкіл громади
22.11.2024 11:33
18 листопада в Боратинському ліцеї відбулася зустріч вчителів образотворчого мистецтва та технологій шкіл Боратинської громади. На заході обговорили сучасні підходи до викладання, обмінялися досвідом…
У Боратинській громаді відбулися заходи до Дня Гідності і Свободи
22.11.2024 10:37
21 листопада ми відзначали День Гідності і Свободи. Цей день – символ боротьби і перемоги, символ єднання заради найвищих ідеалів вільного світу. Завдяки Помаранчевій революції та Революції…