Бренд – запорука сталого розвитку громади

25.11.2018
00:00

Брендинг території

Що таке локальний бренд? Чому важливо займатись брендингом території? Відповіді на ці та інші питання під час навчальної поїздки до Прикарпаття дізнавалася спеціаліст з проектної діяльності та промоції Боратинської сільської ради Ольга Цуз.

У навчальній поїздці «Брендинг територій як складова сталого розвитку», організованої Івано-Франківським Центром розвитку місцевого самоврядування за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» взяли участь представники ОТГ Волинської, Рівненської та Чернівецької областей.

У рамках заходу учасники познайомилися з найбільш популярними та відомими брендами Прикарпаття. Секрет їх успіху доволі простий і полягає в наступному. Ключовими елементами у створенні успішного та впізнаваного бренду території є грамотний маркетинг, активне використання медіа, соціальних мереж та розповсюдження сувенірної продукції.

Поділитися:

«Кар’єра ветерана» – онлайн-платформа для впевненого старту в цивільному житті
13.06.2025 11:20
Український ветеранський фонд Мінветеранів розробив онлайн-платформу «Кар’єра ветерана». Інструмент покликаний сприяти реінтеграції ветеранів, їхньому працевлаштуванню та розвитку власної справи. …
Військова академія міста Одеси запрошує на навчання випускників Боратинської громади
13.06.2025 09:32
Факультет підготовки спеціалістів Десантно-штурмових військ та морської піхоти Одеської Військової академії запрошує на навчання абітурієнтів Боратинської громади. Військова академія міста Одеси –…
У Боратинській громаді працюватиме консультант з ментального здоров’я
12.06.2025 16:27
Сьогодні у Боратинській сільській раді відбулась зустріч сільського голови Сергія Яручика та начальниці відділу соціального захисту населення Лариси Скиданюк з консультантом програми з ментального…