З 1 травня 2021 року, мешканці громади, які отримують субсидію, повинні подати нову заяву для її подальшого призначення. Зокрема, Уряд 14 квітня 2021 року вніс зміни до Порядку призначення житлових субсидій.
Відтак, із травня 2021 року, щоб отримати субсидію (у тому числі на наступний період) всім домогосподарствам без винятку, необхідно подати нові заяви про надання житлової субсидії. До заяви потрібно додати декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.
Прийом документів для призначення житлових субсидій з травня поточного року буде здійснюватися впродовж усього неопалювального періоду – з травня до вересня. Заяву та декларацію для призначення житлової субсидії можна подати безпосередньо у Центрі надання адміністративних послуг Боратинської сільської ради (с. Боратин) та у віддалених робочих місцях старостинських округів (с. Промінь, с. Баїв, с. Лаврів, с. Баківці, с. Радомишль, с. Ратнів, с. Коршів та с. Гірка Полонка).
Подати документи також можна онлайн, надіславши в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики до управління соціального захисту населення Луцької РДА. Прийом документів буде здійснюватися з дотриманням усіх карантинних обмежень.
Наразі нові форми заяви та декларації не затверджені Міністерством соціальної політики України. Про зміни що внесені до Порядку призначення житлових субсидій та про дату початку прийому документів буде повідомлено додатково.
Для отримання детальної інформації та консультацій звертайтеся за номером +380673127747.