Освітяни Боратинської громади завершили програму «Менторська підтримка для сільських вчителів» (ФОТО)

23.01.2023
14:40

17 січня відбулася підсумкова зустріч учасників проєкту «Менторська підтримка для сільських вчителів», який тривав з серпня 2022 року у Боратинській громаді за підтримки Європейського Союзу в рамках Стипендіальної програми для лідерів громадянського суспільства країн Східного партнерства («Eastern Partnership Civil Society Fellowship»).

В рамках даного проєкту вчителі Боратинскьої громади брали участь у різноманітних формах професійної взаємодії, підвищуючи власну кваліфікацію. Слід сказати, що програма включала не лише педагогічний компонент, вчителі мали можливість поспілкуватись з психологинею, менторкою та фасилітаторкою Анною Уваровою, яка впродовж трьох днів навчала учасників проєкту лідерству, принципам командної роботи, знайомила з організацією менторської програми та допомагала формувати власні цілі, яких мають досягнути вчителі до закінчення проєкту.

Завдяки програмі вчителі Боратинської громади змогли розширити не лише особистісні горизонти. Одним з етапів проєкту стало знайомство з освітньою системою Польщі. Про її особливості у форматі онлайн-вебінару вчителям розповіла Яна Цапук ˗ голова ГО «Фундація розвитку сільської молоді», засновниця мовної школи «МОWА», аспірантка Університету гуманітарних та природничих наук ім. Яна Длугоша в місті Ченстохово. Для працівників освіти ця тема виявилась напрочуд актуальною, адже через війну тисячі українських дітей навчаються у школах Польщі.

Між іншим, сільські освітяни переймали не лише іноземний досвід, а й знайомилися з напрацюваннями співвітчизників. Вчителі нашої громади відвідали Нововолинський ліцей № 6, де ознайомилася з досвідом впровадження реформи НУШ у пілотних 5-х класах. Також заступники директорів та керівники методичних об'єднань Боратинської громади побували у ліцеях № 1, 8, щоб побачити, як працює STEAM-лабораторія та клас Smartkids, а також ознайомитися з роботою класів, які працюють у рамках проєктів «Розумники» та «Інтелект України».

Важливим етапом проєкту став тренінг на тему «Емоційні гойдалки під час війни». Про особливості боротьби з цим негативним явищем розповіла психологиня Марина Іслам.

Кожен завершений етап навчання вчителі підсумовували шляхом проведення рефлексій (метод самоаналізу), для яких був обраний формат онлайн-зустрічей.

На підсумковій зустрічі учасники пригадали усі етапи проєкту та поділилися враженнями про навчальний компонент. Також вчителі напрацювали рекомендації та висловили побажання для наступних проєктів.

«Участь у проєкті ˗ інноваційний підхід у сприянні професійному розвитку педагога, координації діяльності професійних спільнот педагогів, надання консультативної допомоги з широкого кола освітянських питань і психологічної підтримки вчителя. На тренінгах ми отримали дуже хорошу теоретичну базу, а також ефективний інструментарій для самооцінювання та самопізнання», ˗ каже учасниця проекту, методист відділу освіти Боратинської громади Оксана Врублевська.

На завершення програми учасники отримали сертифікати про участь у проєкті, а кожен навчальний заклад отримав у подарунок по декілька примірників корисної сучасної літератури з особистісного розвитку.

Поділитися:

Як отримати статус особи з інвалідністю внаслідок війни
16.09.2025 15:51
Статус особи з інвалідністю внаслідок війни відкриває доступ до державних гарантій, грошових виплат, медичної та психологічної реабілітації, а також низки інших соціальних пільг. Оформити його можна…
«РідFest» у Коршеві: найяскравіші моменти фестивалю (ВІДЕО)
16.09.2025 10:22
Фестиваль «РідFest» у Коршеві об’єднав громаду
16.09.2025 09:42
12 вересня у селі Коршів відбувся яскравий фестиваль «РідFest», який став справжнім святом творчості, єдності та любові до рідного краю. Захід розпочався показовими номерами учнів Коршівської…