Від ефективної комунікації залежить чимало аспектів: просування стратегічних меседжів громади, побудова ефективних взаємин між органами місцевого самоврядування та населенням, залучення зовнішніх інвестицій. З метою покращення цих вмінь працівниці Боратинської сільської ради долучились до навчального модулю «Комунікація та промоція громади». Ним завершувалась Школа розвитку громад, що впроваджувалась в межах проєкту «Двигуни громад».
На тренінгу розглянули:
- як вибудовувати стратегію комунікації з мешканцями;
- які методи залучення краще застосовувати;
- як комунікувати під час кризових ситуацій.
Окремо тренери звертали увагу на промоцію громади, адже важливо вміти формувати її позитивний імідж. В майбутньому це допоможе залучати додаткові інвестиції, сприятиме туристичній привабливості та міжнародній співпраці.
Захід проводиться Агенцією трансформацій M.CLASS в рамках проєкту «Двигуни громад» та став можливим завдяки Агентству США з міжнародного розвитку (USAID) та щирій підтримці американського народу через Проєкт USAID «ГОВЕРЛА» HOVERLA / проєкт USAID в Україні. Зміст цього заходу не обов’язково відображає погляди USAID та Уряду США.