ІТ STEP Університет запрошує школярів на змагання з маркетингу. Захід спрямований на розвиток маркетингових компетентностей серед старшокласників. Інформація про це розміщенна на сайті Міністерства освіти та науки України.
Учасники змагань матимуть можливість не лише поглибити знання з маркетингу, а й застосувати їх на практиці. На школярів чекають цікаві конкурсні завдання, лекції від експертів, а також створення брендбука для своєї школи.
Захід триватиме з 23 квітня до 11 травня у змішаному форматі (онлайн та офлайн).
Шкільні змагання з маркетингу складаються з трьох етапів:
- онлайн-навчання, на якому школярі дізнаються, що таке бренд, як з ним працювати, а також про використання штучного інтелекту для генерації ідей;
- подання командами ідей для брендбука, серед яких журі обере 10 найкращих;
- для трьох найкращих команд буде проведено воркшоп, де учасники отримають цінні призи від партнерів.
Якщо не маєте команди, але бажаєте долучитись до навчань, то організаторами передбачено формат реєстрації лише на лекційну частину.