Правильно побудована розповідь не лише передає інформацію, а й викликає емоції та створює зв'язок зі слухачем. Сучасні бренди активно використовують сторітелінг у своїй маркетинговій стратегії для підвищення впізнаваності та відзначення своєї унікальності. Вдала історія може перетворити простий продукт на об'єкт бажання та стимулювати споживача до дії.
Ви помічали за собою, що деяку інформацію в Інтернеті ви дочитуєте до кінця, а іншу продивляєтеся, аби не витрачати час? Додаткова умова: перший текст у декілька разів більший, але ви навіть не помітили, як вже дочитали його. Якщо комерційний текст майже кричить «Придбай це зараз!», то сторітелінг дає можливість обирати та мислити критично: «Я дізнався/дізналась про послугу чи товар. Коли мені буде потрібно, звернусь ще раз».
У межах безкоштовного онлайн міні-тренінгу «Сторітелінг: як гарні історії продають все, що навколо нас!», для представниць/представників Волинської області, поговоримо про сторітелінг – вид текстів та їх написання, щоб успішно рекламувати свій бізнес.
Посилання отримають зареєстровані учасниці/учасники на вказані контакти.
Реєструйтесь за посиланням: https://forms.gle/vQq4oa1e9QTk8rnw5.
Мінітренінг проходитиме у межах проєкту «Я мрію, я можу, я роблю!», який реалізовується ГО «Ґендерний креативний простір» у рамках проєкту «Забезпечення розширення економічних прав та можливостей жінок для відновлення і розвитку», що фінансується Міністерством міжнародних справ Канади за підтримки Acted Україна.