Повідомлення з Електронної системи охорони здоровʼя (ЕСОЗ) з кодом підтвердження, номером е-рецепта або е-направлення з 20 лютого надходитимуть в Viber. СМС при цьому залишаться як гарантований канал доставки таких повідомлень.
Відповідні нововведення стали можливі завдяки змінам, внесеним в постанову КМУ № 411 «Деякі питання електронної системи охорони здоров’я» від 25 квітня 2018 року.
У разі наявності в пацієнта Viber повідомлення з ЕСОЗ першочергово надсилатиметься саме цим каналом зв'язку.
У разі відсутності у пацієнта Viber йому буде доставлено СМС.
Пацієнти, які не мають телефона, як і раніше, зможуть отримати інформаційну довідку.
При реєстрації в електронній системі охорони здоров’я пацієнтів, які не мають телефона, з типом методу автентифікації пацієнта «за документами» лікар створює е-рецепт, е-направлення та роздруковує інформаційну довідку, яка дублює ту ж інформацію, що у е-рецепті чи е-направленні, а також додатково код підтвердження.
Якщо обрана автентифікація через іншу особу (для дітей до 14 років або для недієздатних осіб як додатковий спосіб автентифікації), то повідомлення надходитиме одному з батьків або законному представнику.