Пенсійний фонд України інформує про те, що під час карантину графіки прийому громадян в сервісних центрах територіальних управлінь залишаються незмінними. Водночас українцям нагадують, що вирішити більшість питань можна без особистих візитів до управління ПФУ. Це можна зробити, скориставшись онлайн-сервісами.
Зареєструвавшись в особистому кабінеті, не виходячи з дому, вирішити такі питання:
• подати заяву про призначення пенсії в «один дотик», заяву про перерахунок пенсії;
• отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
• подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
• подати звернення (заяву, скаргу, пропозицію);
• активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).Завантажуйте мобільний додаток “Пенсійний фонд” і отримуйте доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України у зручному форматі з мобільних пристроїв (смартфонів та планшетів) Читайте нашу інформаційну сторінку вебпорталу Пенсійного фонду України. Тут ви можете також подати:
• електронне звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», за посиланням: Для громадськості / Звернення громадян / Електронне звернення / Електронне звернення (аплікаційна форма);
• електронний запит на інформацію, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», за посиланням: Для громадськості / Доступ до публічної інформації / Електронний запит на публічну інформацію / Електронний запит на публічну інформацію.Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати до Контакт-центру Пенсійного фонду України за номерами:
0-800-503-753
(044) 281-08-70
(044) 281-08-71
територіальна громада Луцького району Волинської області офіційний сайт