З метою попередження загрози поширення коронавірусу ряд підприємств на Волині, що здійснюють організацію та надання комунальних послуг, запровадили певні заходи та обмеження на період карантину. Зокрема, перейшли на дистанційний режим та тимчасово обмежили роботу Центрів обслуговування клієнтів всі філії КП «Луцькводоканал», сервісний центр із обслуговування клієнтів EVODA, а також Центр обслуговування клієнтів АТ «Волиньгаз». Центр обслуговування клієнтів ПрАТ «Волиньобленерго», що у Луцьку на вул. Єршова, 4 (район авторинку), працюватиме у звичайному режимі. Проте аби запобігти масовим скупчень людей, у компанії наполегливо рекомендують споживачам передавати покази не особисто в Центрі обслуговування клієнтів, а віддалено – через електронні сервіси.
Як передати показники та оплатити комунальні послуги онлайн
Передати показання, оплатити за доставку та газ, а також вирішити інші газові питання можна за допомогою онлайн-сервісів:
Для того, щоб знайти паблік акаунт у своєму Viber-месенджері перейдіть по кнопці «Додатково» (меню). Оберіть QR-код, після чого наведіть камеру на це зображення з кодом, для сканування.
– особистий кабінет на сайті 104.ua
– мобільний додаток 104Mobile для Android
– мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone
– SMS на номер 7104
– контакт-центр: +38 (067) 33 39 104, (0332) 280 104
– чат-бот «7104ua» у Viber«Звертаємо увагу, всі бригади аварійно-диспетчерської служби працюють в надзвичайному режимі – як медична служба та служба порятунку. Наші бригади чергують цілодобово і оперативно виїжджають на виклики та локалізовують аварійні ситуації, здійснюють оперативні ремонти! А за телефоном 104 цілодобово приймаються дзвінки», – йдеться у зверненні АТ «Волиньгаз». Також у компанії нагадують, що здійснюють цілодобовий моніторинг тиску газу в газорозподільних мережах.
Щоб вчасно передати показники лічильників електроенергії, побутові споживачі уже зараз можуть максимально просто доєднатися до «Вайбер»-бота. Для того, щоб знайти паблік акаунт у своєму Viber-месенджері перейдіть по кнопці «Додатково» (меню). Оберіть QR-код, після чого наведіть камеру на це зображення з кодом, для сканування.
Також споживачі можуть зареєструватися в особистому кабінеті побутового споживача, завантажити у смартфон мобільний додаток «Особистий кабінет «Волиньобленерго» з Google Play.
Також віддалено покази приймають за допомогою SMS на номер 093-177-00-67, через «Телеграм»-бот @pokazy_lutsk_bot, електронною поштою pokazy@energy.volyn.ua або за номером кол-центру 0-800-21-01-31 чи за місцевими телефонними номерами.
Зауважте, цього разу прийом показів стартує 30 березня і триватиме до 3 квітня.
Юридичним споживачам потрібно звернутися в Центр обслуговування клієнтів, аби підписати угоду для реєстрації в особистому кабінеті юридичної особи та отримати код активації. Послуга безкоштовна. У цьому онлайн-сервісі можна із свого комп’ютера, ноутбука чи смартфона віддалено передавати покази, а також формувати рахунки та акти.
Для передачі повідомлень із показниками лічильника води можна використовувати Viber за номером 067-444-8-777 (передавати показники також можна за вказаним номером у форматі: Код вулиці_№будинку_№квартири пробіл показник – цілодобово).
«Рекомендуємо усім нашим клієнтам використовувати сервіс «Особистий кабінет» за цим посиланням, який дозволяє здійснювати оплату послуг підприємства та подавати показники лічильників у онлайн-режимі. Як зареєструватися в «Особистому кабінеті» дізнайтесь за цим посиланням», – повідомляють у Луцькводоканалі.
Зазначають, що «Особистий кабінет» передбачає можливість обслуговування багатьох особових рахунків водночас, тому ви можете можна вносити і рахунки своїх рідних та близьких.
Будь-яку інформацію щодо діяльності КП «Луцькводоканал» люди можуть отримати за телефоном кол-центру 28-40-40 в робочі дні з понеділка по п’ятницю.
територіальна громада Луцького району Волинської області офіційний сайт