Головний бухгалтер Боратинської сільської ради Олена Савчук йде в ногу з часом і не боїться змін!
Діяльність жодного органу місцевого самоврядування не буде ефективною без належного обліку ресурсів. У Боратинській сільській раді забезпечення належного ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності здійснює відділ фінансів та інвестицій. Ми поспілкувалися з людиною, яка очолює роботу цього відділу, і яка є одночасно і головним бухгалтером сільської ради – Оленою Василівною Савчук.
Олено Василівно, скільки часу ви вже працюєте у Боратинській сільській раді? З чого розпочався ваш професійний шлях, яку освіту здобули перед цим? Чому саме бухгалтерія?
Починаючи з 2013 року я працюю у Боратинській сільській раді. Свою трудову діяльність розпочала на посаді ревізора у контрольно-ревізійній службі Управління освіти і науки Волинської обласної державної адміністрації. Перед цим здобула дві освіти – у Львівському фінансовому технікумі й Тернопільській академії народного господарства. В дитинстві хотіла стати юристкою, але доля визначила по-іншому. Сьогодні радію, що все склалося саме так, адже бухгалтерія – це не лише папери та звіти, як може здаватися на перший погляд. Для мене ця професія – це можливість проявити себе, знаходячи найкращі варіанти вирішення складних ситуацій. Звісно, чималий досвід роботи сьогодні допомагає це робити.
Щодо досвіду, чи це визначальний показник у вашій сфері діяльності? Якими рисами, на вашу думку, має володіти бухгалтер?
Досвід роботи у будь-якій сфері важливий, але не визначальний. Якщо людина хоче працювати, постійно вчиться новому і не боїться змінюватися – вона здатна освоїти багато професій. У бухгалтера має бути хороша пам’ять, адже потрібно думати про велику кількість операцій, в яких не варто помилятися. Також важливою компетентністю є логічне мислення, адже бухгалтерський облік постійно розвивається.
Не лише облік розвивається, а й Боратинська громада в ході реформи децентралізації влади в Україні збільшила свої потужності – значно більша територія і чисельність населення, нові установи. Чи змінилася специфіка роботи після об’єднання?
Однозначно змінилася! Більші обсяги коштів, нові фізичні та юридичні установи, вісім закладів освіти замість трьох – це все, що мотивує до розвитку та пошуку нових рішень в роботі. Така різноманітність дозволяє розвиватися і мені це подобається.
Які перспективи розвитку Боратинської громади з точки зору бухгалтерського обліку та фінансів?
Громада є фінансово-спроможною та однозначно буде розвиватися. Вважаю, що потрібно дбати не лише про будівництво доріг чи ремонт приміщень комунальних закладів. Найближчим часом, на мою думку, важливо, у тому числі, забезпечити рівномірний розвиток усіх 12 населених пунктів громади та сконцентруватися на залученні інвестицій для реалізації інноваційних проектів.
Сподіваємося, що вдасться реалізувати всі задуми. На завершення, що ви побажаєте своїм колегам в інших громадах та установах, молодим кадрам які тільки обрали професію бухгалтера?
Ми працюємо в час, коли бухгалтерія динамічно розвивається, відбувається перехід на європейські стандарти ведення бухгалтерського обліку. Тому закликаю всіх йти в ногу з часом, набираймося терпіння і не біймося освоювати щось нове.
Анатолій Левчук