ФСС України: повідомлення про виплату коштів застрахованим особам

Фонд соціального страхування України нагадує про обов’язок страхувальників повідомляти щодо здійснення виплат застрахованим особам. Звітувати про отримання допомоги та її виплату працівникам страхувальників зобов’язали з 1 жовтня 2018 року. У Фонді соцтраху наголошують, що неподання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування буде підставою для проведення перевірки ФСС.

Про надання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам

Відповідно до частини 1 статті 34 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 1105 (далі – Закон) фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам здійснюється робочими органами виконавчої дирекції Фонду в порядку, встановленому правлінням Фонду.

З 01 жовтня 2018 року набув чинності Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затверджений постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 12 (далі – Порядок № 12).

Підставою для фінансування страхувальників робочими органами виконавчої дирекції Фонду або їх відділеннями є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення та окремих виплат потерпілим на виробництві за їх видами. Форма заяви-розрахунку наведена у додатку 1 до цього Порядку.

Після надходження коштів, зазначених у заяві-розрахунку, на рахунок страхувальника, останній зобов’язаний здійснити виплату відповідного матеріального забезпечення не пізніше, ніж у строки, визначені у частині другій статті 32 Закону.

Відповідно до пункту 10 та 11 Порядку № 12 після проведення виплат за рахунок коштів Фонду страхувальник надсилає повідомлення про проведення виплат за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку. Повідомлення може бути надіслано в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису або надіслано листом з повідомленням, або надано безпосередньо до робочого органу виконавчої дирекції Фонду чи його відділення. Повідомлення надсилається страхувальником протягом місяця з дня проведення виплат.

У разі відсутності інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування робочі органи виконавчої дирекції Фонду здійснює перевірку щодо використання страхувальником коштів Фонду.

Отже, починаючи з 01 жовтня 2018 року відповідно до Порядку № 12 у разі надання заяви-розрахунку для здійснення фінансування матеріального забезпечення страхувальник зобов’язаний надати до органу Фонду повідомлення про виплату коштів застрахованим особам у встановлений термін.

Інформація надана Луцьким відділенням Фонду соціального страхування у Волинській області

Поділитися:

Свято-Пантелеймонівський храм у селі Рованці: одинадцята історія з циклу «Старі фотографії»
23.11.2024 23:55
Цікавою є історія Свято-Пантелеймонівського храму у селі Рованці, що сягає у глибину віків. Перший храм на цій території відомий від 1545 року, за часів Сигізмунда-Августа. Саме тоді на…
У Боратинській громаді відбулися заходи до Дня пам’яті жертв Голодомору (ФОТО)
23.11.2024 17:47
Цього року ми втретє вшановуємо жертв комуністичного геноциду в умовах повномасштабної геноцидної війни росії проти України. Трагічні події, які ми переживаємо, засвідчують: жива пам’ять надзвичайно…
23 листопада – День пам’яті жертв Голодомору
23.11.2024 09:13
Щороку в четверту суботу листопада в Україні вшановують пам’ять жертв Голодомору 1932–1933 років і масових штучних голодів 1921–1923 і 1946–1947 років. Голодомор, якого зазнала Україна під час…