ФСС України: повідомлення про виплату коштів застрахованим особам

Фонд соціального страхування України нагадує про обов’язок страхувальників повідомляти щодо здійснення виплат застрахованим особам. Звітувати про отримання допомоги та її виплату працівникам страхувальників зобов’язали з 1 жовтня 2018 року. У Фонді соцтраху наголошують, що неподання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування буде підставою для проведення перевірки ФСС.

Про надання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам

Відповідно до частини 1 статті 34 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 1105 (далі – Закон) фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам здійснюється робочими органами виконавчої дирекції Фонду в порядку, встановленому правлінням Фонду.

З 01 жовтня 2018 року набув чинності Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затверджений постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 12 (далі – Порядок № 12).

Підставою для фінансування страхувальників робочими органами виконавчої дирекції Фонду або їх відділеннями є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення та окремих виплат потерпілим на виробництві за їх видами. Форма заяви-розрахунку наведена у додатку 1 до цього Порядку.

Після надходження коштів, зазначених у заяві-розрахунку, на рахунок страхувальника, останній зобов’язаний здійснити виплату відповідного матеріального забезпечення не пізніше, ніж у строки, визначені у частині другій статті 32 Закону.

Відповідно до пункту 10 та 11 Порядку № 12 після проведення виплат за рахунок коштів Фонду страхувальник надсилає повідомлення про проведення виплат за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку. Повідомлення може бути надіслано в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису або надіслано листом з повідомленням, або надано безпосередньо до робочого органу виконавчої дирекції Фонду чи його відділення. Повідомлення надсилається страхувальником протягом місяця з дня проведення виплат.

У разі відсутності інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування робочі органи виконавчої дирекції Фонду здійснює перевірку щодо використання страхувальником коштів Фонду.

Отже, починаючи з 01 жовтня 2018 року відповідно до Порядку № 12 у разі надання заяви-розрахунку для здійснення фінансування матеріального забезпечення страхувальник зобов’язаний надати до органу Фонду повідомлення про виплату коштів застрахованим особам у встановлений термін.

Інформація надана Луцьким відділенням Фонду соціального страхування у Волинській області

Поділитися:
Юні мешканці Боратинської громади серед переможців Всесвітньої олімпіади з ментальної арифметики
02.07.2024 16:49
Днями відбулась Всесвітня олімпіада з ментальної арифметики, яка проходила в місті Анталія (Туреччина). У ній взяли участь 135 дітей з 10 країн світу: України, Польщі, Великої Британії, Німеччини,…
Що потрібно знати про збори за місцем проживання?
02.07.2024 15:20
Чергова публікація про інструменти партисипації в межах інформаційної кампанії проєкту «Бюджетна партисипація від А до Я», в якому бере участь Боратинська громада та який реалізується Громадським…
Боратинська молодіжна рада долучилася до тренінгу-семінару із молодіжної політики у Львові
02.07.2024 10:37
Минулого тижня у Львові проходив п’ятиденний тренінг-семінар із молодіжної політики, заснованої на підходах участі у процесі ухвалення рішень, який проводили в рамках проєкту Ради Європи «Молодь за…